עיצוב חופה ברקמה

כל ששון וקול שמחה עם עיצוב חופה ברקמה ממוחשבת

הכל מוכן, אפילו החופה...רגע של סיפוק אמיתי בהפקת האירוע שלכם.

לעצב את החלום - עיצוב חופה ברקמה

בכל חתונה שאני הולכת אליה, רגע החופה הוא הרגע שמצליח להביא אותי להתרגשות ודמעות. הרגע הזה, שהוא שיאה של אהבה, הגשמת חלום של שני בני הזוג (וגם של ההורים שלהם...) והקמתה של משפחה חדשה, הוא רגע חד פעמי. 
לכן, אני כל כך מתרגשת ושמחה בכל פעם שזוג מגיע אלי לסטודיו ומבקש ממני שאצור עבורו חופה רקומה לחתונה. 
חופה רקומה היא חופה אישית, רקומה במלאכת מחשבת, אשר משלבת אלמנטים אישיים ופרטיים על בני הזוג או המשפחה, עם אלמנטים מסורתיים, אוניברסאליים ואמנותיים. אין חופה אחת שדומה לחברתה, וכל חופה היא יצירת אמנות העומדת בפני עצמה. 
מי שמגיע אלי במטרה לרקום חופה, מבקש להטביע חותם אישי על רגע החופה שהוא רגע כל כך מיוחד ואינטימי. כדי שהחופה תהיה באמת אישית ומיוחדת אני מקדישה זמן לתכנון ועיצוב החופה יחד עם הלקוחות. אני בודקת איתם על איזה סוג של חופה הם חלמו: חופה שכוללת פרטים אישיים כמו השמות של בני הזוג ותאריך החתונה ברקמה, או חופה שכוללת אלמנטים מן המסורת היהודית: ציטוט רקום מכתבי הקודש, אלמנטים יהודיים רקומים כמו מגן דוד או ארבעת המינים, או אלמנטים אוניברסליים רקומים המסמלים פריון ומזל. 



חופה בהדמיה
עיצוב חופות מתחיל בסקיצות ופיתוח הדמיות ממוחשבות עם הלקוח.



הדמיה רקמה ממוחשבת
הסקיצות ופיתוח הדוגמאות לחופה הרקומה מתבצעים בשיתוף הלקוח ולפי טעמו האישי.


עיצוב ורקמת חופות
בפיתוח דוגמת הרקמה על החופה עם הלקוח נבחנים ונרקמים מוטיבים ועיצובים שונים. 


עיצוב חופה ברקמה - אחת ואין שני לה

במשך השנים אספתי את דוגמאות הרקמה שעיצבתי ורעיונות רבים, מיוחדים ומקוריים, וליקטתי רעיונות ממקורות רבים ושונים. הלקוחות ואני מעיינים בקטלוג החופות הרקומות ומעלים רעיונות עד שנבנה הרעיון הכולל שכולם מרוצים ממנו ומסכימים עליו. 
העברת הרעיון הכללי לדיגיטציה, במטרה שהתוצאה תהיה מושלמת ומקצועית, הוא תהליך הדורש מקצועיות ומיומנות רבה. תהליך הכנת הדיגיטציה לרקמת החופה דורש תכנון מעמיק ויסודי המתייחס לכל הפרטים הקטנים: התאמת הצבעים, תכנון סדר התפירה, בחירת חוטי הרקמה על סוגיהם וצבעיהם, ועוד. זוהי עבודת נמלים של השקעה ודייקנות עד לקבלת החופה המושלמת. 


עיצוב חופות
עוד חופה מקורית שפותחה ונרקמה לזוג יהודים מקסים מדרום אפריקה ונשלחה אליהם לחתונת בנם ג'יסון.

פעמים רבות מגיעים הלקוחות עצמם עם רעיונות מקוריים ומפתיעים. למשל, לא מזמן הגיעו שתי חברות שרצו להכין חופה רקומה בהפתעה לזוג שהתחתן. הן ליקטו ברכות רקומות מחברים וחברות של בני הזוג, וביחד אתי תכננו את חיבור הברכות הרקומות לחופה רקומה מרהיבה ומרגשת אחת. 


עיצוב חופה ברקמה
שחזור ועיצוב רקמה לחופה שאבדה, עבור סבתא מרים לחתונת נכדתה נעה .

כשהסבתא מכינה עיצוב חופה ברקמה

חופה מרגשת נוספת שהכנתי הייתה לבקשתה של סבתא שביקשה להכין חופה רקומה לנכדתה הבכורה. הסבתא סיפרה שבמשפחתה הייתה חופה רקומה שעברה מדור לדור במשך שנים רבות. החופה הרקומה אבדה, והסבתא רצתה להכין לנכדתה חופה הדומה בדיוק לחופה שהייתה לה. יחד איתה שחזרנו דוגמה אחר דוגמה ומוטיב אחרי מוטיב, עד שהגענו אל הדוגמה הזהה בדיוק לדוגמה המקורית. קשה לתאר במילים את התרגשותה של הסבתא (וגם שלי...) כשהיא ראתה את החופה החדשה מוכנה...


רקמה על חופות
עוד אחת מהעיצובים המקוריים שפותחו לפי הזמנת הלקוח. אותיות רקומות בחוטי זהב.

ישנם זוגות אשר הופכים את דוגמת הרקמה של החופה למוטיב בעיצוב של כל האירוע: לאחר הכנת החופה, לוקחים מוטיב אחד מתוך הרקמה ורוקמים אותו על מפות השולחן או המפיות האישיות, מעצבים את זרי הפרחים בצבעים זהים לצבעי החופה, משלבים את המוטיב של החופה בהזמנות ואפילו גם בעוגת החתונה...

עיצוב חופה למזכרת עד

אני יודעת שתקופת ההכנות לחתונה היא תקופה מרגשת, אך גם לחוצה, בה בני הזוג מתרוצצים בין אנשי מקצוע רבים ושונים. לכן כל זוג שמגיע אלי, מקבל את מלוא ההקשבה והסבלנות. אני רוצה שתהליך רקמת החופה ייצרב אצלם בזיכרון כחלק מחוויית החתונה. ומעבר לכך, מה יכול להיות יותר מרגש מלעזור לכלה לעצב את רגע חופתה בדיוק כמו שתמיד חלמה?



ומה עושים עם החופה המושקעת לאחר החתונה, אתם שואלים? ישנם זוגות שתולים את החופה על הקיר לקישוט ולמזכרת, וישנם זוגות ששומרים את החופה כדי להתחיל מסורת משפחתית של העברת החופה מדור לדור.
מכתבי התודה שאני מקבלת מהזוגות והתמונות המרגשות מרגעי החופה, עם הזוגות המחייכים והמאושרים וההורים הגאים מתחת לחופה רקומה ואישית, ממלאים אותי סיפוק ושמחה שקשה לתאר במילים. 

למידע נוסף בקרו באתר הבית של "רקמה ממוחשבת" בדף עיצוב חופה


שיתוף Share/Bookmark שיתוף Twitter Twitter שיתוף Facebook Facebook

1 comments:

אנונימי אמר/ה...

As with all of our designs, the Zenith desk may be custom-made in your alternative of bespoke sizes, colours, and finishes. Drawing inspiration from magnificence of|the great point about|the fantastic factor about} geometric types, the Rumba roulette desk in brushed aluminum is characterized by a collection of hollow and strong shapes that kind an offset asymmetric base. Accented with a roulette wheel and wager blocks for professional game play, this practice desk contains a high-end designer appeal that coordinates seamlessly into any trendy room design. As with all of our designs, the Rumba desk may be custom-made in your alternative of bespoke sizes, colours, and finishes. Three strong items of 점보카지노 wooden seemingly float round a hid middle base, making the Louve roulette desk in chrome one of our most mind-bending designs. As with all of our designs, the Louve desk may be custom-made in your alternative of bespoke sizes, colours, and finishes.

 
רקמה ממוחשבת | כל הזכויות שמורות © | olga@123rikma.co.il | ישראבאז | Computerized Embroidery