רקמה על מגבות לתינוק

מתנה מדהימה לאמהות והתינוקות רקמה על מגבות

תינוק חדש שבא לעולם ממלא את הבית באור ושמחה. כולם מתרגשים לקראת בואו: ההורים, האחים הגדולים, הסבים והסבתות והחברים. הדבר שהכי רוצים לעשות הוא לרפד את בואו של התינוק ואת דרכה של אמו הטריה בשלל של פינוקים מלאים אהבה. אין דבר מפנק ודרוש יותר ליולדת מאשר רקמה על מגבות, בצבעים פסטליים רכים והקדשה מרגשת, או אפילו מצחיקה, שתעלה חיוך על שפתיה, ותעזור לה להתחיל את החיים עם התינוק החדש ברגל ימין. 


מגבת תינוק עם רקמה
שיגעון של מתנה לרך הנולד

הנה דוגמה מקסימה חמה מהתנור להפתעה מרגשת ליולדת של רקמה על מגבות. ציפי היא אישה מקסימה, חמה ויצירתית בסוף שנות החמישים לחייה. היא הגיעה אלי לחנות כאילו בריחוף, מאושרת עד הגג לאחר שנולדו לה באותו בוקר זוג נכדות, תאומות מקסימות. הסיפור הזה מרגש במיוחד כי התאומות הן הנכדות הראשונות של ציפי והן הגיעו לאחר כמה שנים של ציפייה, כשבתה של  ציפי לא הצליחה להיכנס להיריון. ציפי אמרה לי שחלום חייה היה להיות סבתא, והנה שפר עליה מזלה והיא הפכה ביום אחד לסבתא לשתיים. 
לכן היא רצתה לפנק את כל השלוש (האם הצעירה והבנות המתוקות) בסט של רקמה על מגבות ועוד הפתעות. אז הנה מה שקיבלה כל אחת: לכל אחת נבחר צבע משלה: לאחת לבן ולשנייה ורוד, כל תינוקת קיבלה מגבת רחצה. על כל מגבת מופיעה רקמה על מגבות מיוחדת רק לה עם ציור מתוק וחייכני. בנוסף, קיבלה כל נסיכה סט בגדים חגיגי עם רקמה אישית ליציאה מבית החולים כמו שצריך, בהופעה מרשימה. 

רקמה לתינוק
דוגמה רקומה על חלוק מגבת לתינוק

רקמה על מגבות ובגדי תינוקות

בכלל, תינוק חדש הוא נסיך, ולכן נראה לי שהדרך הכי מתאימה להציג אותו לראשונה לעולם היא עם בגד עם רקמה המיוחדת רק לו, ועם שמו מתנוסס עליה בגאווה...
וגם האם הטרייה זכתה למגבת עם רקמה ועליה ברכה וחלוק עם רקמה מיוחדת רק לה...
כל זה נארז בהמון אהבה, ונשלח עם הסבתא והמון חיבוקים ונשיקות היישר לבית היולדות. 
ועוד סיפור מרגש שסיפרה לי דליה שהיא לקוחה ותיקה שלי. לדליה יש חנות מתנות משגשגת וותיקה באחת הערים במרכז הארץ. לכל שמחה תמצאו אצלה מתנה מתאימה. דליה הגיעה אלי וביקשה להכין כמה סטים של ערכות של מגבות רקומות לתינוק וליולדת. הכנו סט של מגבות תואמות לאם ולתינוק, עם אותה רקמה, ציור וברכה בכל סט. כל סט שונה מחברו. הכנו כעשרה סטים כאלה שחשבנו שייקח קצת זמן עד שהם יימכרו. כעבור יומיים דליה צלצלה אליי צוחקת. כל הסטים של רקמה על מגבות נמכרו כמו לחמניות טריות...


דוגמה רקומה על מגבת לתינוק
...לילה טוב מתוק.

להתרשמות נוספת בקרו באתר הבית של "רקמה ממוחשבת" בדף רקמה על מגבות



שיתוף Share/Bookmark שיתוף Twitter Twitter שיתוף Facebook Facebook
 
רקמה ממוחשבת | כל הזכויות שמורות © | olga@123rikma.co.il | ישראבאז | Computerized Embroidery