רקמה ממוחשבת על שמלת כלה

האחת והיחידה - בעזרת רקמה ממוחשבת על שמלת כלה

כלה בחתונתה היא כמו מלכה. היא צריכה להיות הכי יפה והכי מיוחדת. כל כלה (ובצדק) רוצה שהשמלה שלה תהיה הכי מקורית, שמלה שלא הייתה ולא תהיה כמוה לאף אחת.  רקמה על שמלת כלה הופכת כל שמלה לחד פעמית, ייחודית ומלכותית. 


שמלת כלה עם רקמה
שילוב רקמה מעוצבת וייחודית על שמלת כלה 

רקמה על שמלת כלה היא אמנות עתיקה. שמלות כלה בעבר, היו עשויות עבודת יד ברקמה עדינה שהכנתה לקחה חודשים. היום, בעזרת רקמה ממוחשבת אפשר להגיע בדיוק לאותן דוגמאות עדינות ומיוחדות בפרק זמן קצר בהרבה. 
הטרנד של שמלת כלה עם רקמה הוא אחד הטרנדים החמים היום באופנת הכלות. שמלת כלה עם רקמה משדרת עדינות ויש בה מראה קלאסי ואצילי. לכן מעצבי אופנה רבים של שמלות כלה פונים אלי כדי להוסיף אלמנטים של רקמה ממוחשבת על השמלות. 


שמלת כלה בשילוב רקמה
רקמה על שמלת כלה בשילוב פייטים נוצצים 

רקמה ממוחשבת על שמלת כלה - עיצוב סמוי בולט לעיין

העבודה ברקמה ממוחשבת על שמלת כלה דורשת תשומת לב רבה. אני מתייחסת לתכנון רקמה לשמלת כלה בחרדת קודש. עיצוב שמלה לכלה ביום חופתה, הוא עיצוב של בגד היסטורי בחייה של הבחורה הצעירה. זו צריכה להיות השמלה הכי יפה שהיא לבשה אי פעם. 
ישנם מעצבי אופנה שמגיעים אלי כבר עם רעיון מגובש לסגנון הרקמה ומיקומה על גבי השמלה. אך לפעמים הרעיון עדיין אינו מגובש סופית, ואז אני יושבת יחד עם המעצב וביחד אנו בוחרים מתוך שלל דוגמאות אפשריות את הדוגמה המושלמת עבור השמלה הזו. הרקמה לא אחת מכתיבה את הסגנון: החל מרקמה בעלת מראה עתיק ועד לרקמה קלילה לשמלות אביביות ואווריריות. 


רקמה ממוחשבת על שמלות כלה
דוגמה נוספת של רקמה על שמלת כלה בעיצוב בלעדי

הדוגמאות יכולות לכלול אלמנטים מהטבע כמו פרחים ופרפרים או אלמנטים אבסטרקטיים שונים. גם צבע החוט משתנה. החל בחוט לבן שהדוגמה הרקומה באמצעותו תראה רק מקרוב, ועד לרקמה נועזת יותר בחוט צבעוני ובולט. 
לפעמים הכלה עצמה מצטרפת להתייעצות וביחד אנחנו עושים "סיעור מוחות" כדי לבחור את הרקמה שתהלום הכי טוב את השמלה ואת הכלה. 
החלק הכי מספק, הוא לקבל מהכלה תמונה שלה לבושה בשמלת כלה רקומה שעיצבנו יחד, כשהיא יפה ומלכותית בדיוק כמו שחלמה. 


רקמה ממוחשבת לשמלת כלה
...ושיהיה במזל טוב.

להתרשמות נוספת בקרו באתר הבית של "רקמה ממוחשבת" בדף עיצוב רקמות לשמלות כלה


שיתוף Share/Bookmark שיתוף Twitter Twitter שיתוף Facebook Facebook
 
רקמה ממוחשבת | כל הזכויות שמורות © | olga@123rikma.co.il | ישראבאז | Computerized Embroidery