מקצוענים על הבר – חולצות לברמנים ברקמה ממוחשבת

להבדיל בין המוזג לבליין - חולצות לברמנים ברקמה ממוחשבת

לפעמים גם אני מופתעת עד כמה ריקמה ממוחשבת מוסיפה לכל חולצה של כל עובד בכל תפקיד. בפעם הראשונה, לפני כמה שנים, כשהגיע אלי הלקוח הראשון שהיה בעל פאב שמחתי לשמוע שגם הם מכינים מדים עם לוגו רקום עם ריקמה ממוחשבת לברמנים שלהם. שחשוב להם, גם אם המקום משדר שובבות ושמחה, לשדר ללקוחות שלהם מקצוענות, ולשדר שהברמנים שלהם מבינים הכי טוב באלכוהול.
כבר דיברתי הרבה על כך שבעיני הבגד עושה את האדם. מי שנכנס לבר ורואה את הברמן לבוש בחולצה עם ריקמה ממוחשבת ובה לוגו של מותג אלכוהול ידוע או עם שם המקום, יודע שמדובר באיש מקצוע שבא לעבוד. שהוא מומחה באלכוהול. לוגו של מותג אלכוהול ידוע, משדר ללקוחות שהמקום הזה עובד עם המשקאות האיכותיים והטובים ביותר. שלמקום יש גב.
גם לקוחות שבאים לבלות ולשתות, רוצים ליהנות מהשתייה שלהם. כולנו הפכנו להיות לקוחות מאד בררנים, באוכל, ובמוצרים השונים שאנחנו קונים, ביניהם במשקאות שאנחנו שותים. היום מקצוענות היא שם המשחק. וחלק חשוב מהמקצוענות הוא ההופעה של העובדים.

רקמה על חולצות
רקמת לוגו של יצרנית בירה על חולצה לברמנים

חולצות לברמנים ברקמה ממוחשבת - האלגנטיות שמאחורי הבר

הנה דוגמה לחולצה שהכנתי ללקוח בעל בר ידוע עבור העובדים שלו. אפשר לראות שלא נבחרה חולצה "זרוקה" אלא חולצה מכופתרת ומכובדת. (אני יכולה לומר במאמר מוסגר שהרבה עסקים בוחרים היום להלביש את העובדים שלהם בחולצות צווארון שמשדרות מקצועיות ומכובדות).
הלוגו של המקום, המופיע על חולצותיהם של העובדים,  הוא בעצם לוגו של אחד ממותגי הבירה הידועים והיוקרתיים ביותר. בליינים שמגיעים לבר הזה ורואים את הברמנים הלבושים בחולצות עם לוגו, ישר יודעים: כאן עובדים אנשי מקצוע שמבינים באלכוהול. כאן מגישים את המשקאות האיכותיים ביותר.
הנה, בלי פרסומת, ובהוצאה מינימאלית, שידר בעל המקום ללקוחות שלו את המסר שרצה להעביר להם, בלי מלים, פשוט בעזרת ריקמה ממוחשבת.
רקמה על חולצות
החולצה הרקומה מיד לאחר הרקמה, רגע לפני הקיפול והאריזה
 

לדוגמאות נוספות בקרו באתר "רקמה ממוחשבת" בדף: רקמה על חולצות



שיתוף Share/Bookmark שיתוף Twitter Twitter שיתוף Facebook Facebook

2 comments:

יוני אמר/ה...

אכן חולצה מכופתרת משדרת מקצועיות ומכובדות

יוני אמר/ה...

יופי של חולצה מכופתרת עם סמל סטלה ארטואה

 
רקמה ממוחשבת | כל הזכויות שמורות © | olga@123rikma.co.il | ישראבאז | Computerized Embroidery